Estimades famílies,Aquesta és la proposta per a la setmana del 25-29 de Maig.Us enviem les propostes que podreu fer durant aquesta setmana. Recordeu que l'últim dia per enviar les feines és divendres, d'aquesta manera els infants poden entendre que dissabte i diumenge és cap de setmana i no faran feines.Us recordem que per a les videotrucades d'aquesta setmana els nens i nenes necessitaran:- Llapis, colors, paper i goma.
1. Rutines i hàbits: Mirar cada dia el calendari per saber quin dia de la setmana és, quin número i de quin mes i any, i comptar quants dies té el mes.Entrega: (trieu una manera de fer l'entrega)- escriure les dates de la setmana en un full. Per exemple: DILLUNS 25, DIMARTS 26 ....- una foto amb el calendari amb tots els dies de la setmana marcats.- un vídeo o àudio cantant alguna de les cançons de les rutines (Bon dia, Dies de la setmana o el Pastoret/a).
2. Experimentació: us proposem un experiment per fer a casa.
Us adjuntem un vídeo amb el nom "EXPERIMENT AMB LACASITOS".Es tracta de que a partir d'uns materials, i de posar-los en una determinada situació, els nens i nenes facin hipòtesis. De fer-los pensar, anticipar-se, i desprès comprovar si el que havien imaginat és el que ha passat o no, el per què, i fer-los preguntes perquè pensin més.És molt important que si diuen coses que penseu que no són correctes, no els hi dieu que està malament, sinó que els hi dieu que ho tornin a pensar, que si estan segurs, que si podria ser per una altra cosa...L'assaig error és una altra manera d'aprendre molt important, i de fer-los guanyar seguretat, veient que si s'equivoquen no passa res, que ens passa a tots.
3. Llengua: continuem treballant la PRIMAVERA1. CREACIÓ ARTÍSTICA: podeu fer una manualitat, una creació, un collage ... el que vulgueu i utilitzant els materials que vulgueu i tingueu per casa. Això si heu de representar com vosaltres veieu la primavera. Us deixem dues mostres que hem fet nosaltres a casa. Ens feu una foto i ens ho envieu.
2. ESCRIPTURA LLIURE: després d'haver pensat com és la vostra primavera heu d'escriure en un paper el que creieu que té la primavera. Per exemple, FLORS, MARIETA, PLUJA, PAPALLONA...feu una foto i ens ho envieu.Els que ho puguin escriure sols, perfecte i els que no, cap problema, que us diguin les paraules i vosaltres els hi escriviu en un paper i que les copiïn.4. English: farem una feina molt fàcil, el temps en anglès. La pregunta que us faig és: What is the weather like today? (Quin temps fa avui?).How is the weather:
Entrega, trieu una manera:
1. Vídeo contestant amb la frase llarga i correcta → Today is….
- SUNNY:sol
- CLOUDY:núvol
- RAINY:pluja
- SNOWY:neu
- WINDY:vent
- STORMY: tormenta
2. Dibuix del temps i escrivint(opcional)→ Today is ….
- SUNNY:sol
- CLOUDY:núvol
- RAINY:pluja
- SNOWY:neu
- WINDY:vent
- STORMY: tormenta5. Música: Aquesta setmana us proposo que mireu el següent vídeo:
L’objectiu d’aquesta activitat és conèixer i identificar algun dels instruments que sonen.Espero que us agradi!Per fer el retorn, trieu una manera:1- Escriure el nom d’algun dels instruments.2-Comunicar a la tutora que heu fet o no l'activitat i s’hi us agradat o no.3-Fer un dibuix d’algun instrument.
6. Psicomotricitat: Aquesta setmana us deixo unes posicions de Yoga que potser ens va bé per si en algun moment necessitem relaxar-nos o tranquil·litat. Podeu posar una música relaxant i fer-les. En algunes sessions de psico varem fer algunes així que potser recorden alguna. Envieu fotos o vídeos.
AMPLIACIÓ:Com que hem vist que les activitats d'atenció que us vam proposar us van agradar molt... us tornem a enviar semblants, i alguna nova que segur que us encantarà!UNIR ELS PUNTS I DESCOBRIR QUIN ANIMAL ÉS?
PINTO SEGONS LA CONSIGNA
TROBA LES 5 DIFERÈNCIES
LABERINT
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada